3 Ağustos 2014 Pazar

Bakire Baldızla Sex Hikayemiz

Köyde kaldığımız süre içinde bizimkilere tarla bahçe işlerinde yardım ederek günlerimizi geçiriyorduk . eşimin annesi babası ve 1 de kız kardeşi vardı onlarda aslında şehirde kalıyorlardı ama yazları köye gidip tarla işlerinde çalışıyorlardı . Kız kardeşi o yıl lise 2 yi bitirmiş ve 3 e geçmişti tam serpilip genç kızlığa adım attığı 18 yaşındaydı. O günü yine bahçede çalışmış ve çok yorgun olarak eve gelmiştik hepimiz çok yorgunduk sadece eşim evde kalıp bize yemek hazırlıyor onun dışında hepimiz bahçeye gidip çalışıyorduk . Yine böyle yorgun günlerimizin biriydi ve bana iş yerinden telefon geldi benim acil olarak işe dönmemi ve 1-2 günlük işim olduğunu haberini telefonla eşime haber vermişlerdi. Ben o yorgun halimle acele olarak hazırlanıp yola çıkacaktım ki eşim baldızımın da benimle gelip okuluna ugraması gerektiğini söyledi. Acele akşam üzere yola çıktık 4-5 saat yolculuktan sonra kasabaya gelmiştik baldızımı evine bırakarak ben de eve gidip duş alıp yatacaktım. Duşumu alıp rahatladıktan sonra 1 duble rakımı alarak TV. karşısına geçip istirahate çekilmiştim ki telefon çaldı arayan 18 yaşındaki baldızımdı . Bizde suyun akıp akmadığını soruyordu onlarda kesilmişti ve duş alamamıştı baldızım. Suyun bizde aktığını bize gelip duş alabileceğini söyledim . Yarım saat sonra kapı çalındı açtığımda karşımda baldızım çok sinirli idi . Gündüz o bahçe çalışmasından ve yorgunluktan sonra duş alamamasının stresi gözlerinden okunuyordu. Ben salonda rakımı yudumlarken baldız hemen duşa daldı. O duşta iken ben koltukta o yorgunlukla uyaya kalmışım biraz sonra biri bana dokunarak enişte yatağa geç rahat uyu diyerek dokunuyordu gözümü açtığımda karşımda baldız üzerinde ablasının bornozu ile duruyordu.İkimizde yorgunluktan bitkin bir haldeydik . baldıza her tarafım ağrıyor aslında iyi bir masaja olsa çok iyi olur dediğimde o da bana masaj yapabileceğini söyledi. Bunun üzerine ben de halının üzerine yüz ustu yatarak baldızım da yanıma oturdu ve bana masaja başladı . boyunlarıma , kolarıma ,sırtıma ve bacaklarıma masaj yapmaya başladı . Daha sonra sırt ustu çevirdi beni ve masaja devam etti. Ben şortla idim ve baldızın bana temaslarından tahrik olmuştum ama gizlemeye çalışıyordum ve bir an önce bitirmesini bekliyordum. bana masajı bitirdikten sonra benim ona masaj yapmamı istedi ve yüz üstü halıya yatarak beklemeye başladı ben de ona masaja başladım . Boynunu sırtını kolarına ve bacaklarına indikçe baldızın gözlerinin kısılmaya başladığını fark ettim , onu sırt üstü çevirdim ve masaja devam ettim bornoz hafiften açılmış ve altında kilot ve sütyeni görülüyordu . Kilotuna baktığımda önünde ıslaklığı fark ettiğimi görüce baldız toparlandı ve yüzü kızarmıştı. Onun bu durumunu görünce ben utanmaması gerektiğini söyledim o bundan cesaretlenmiş olsa gerek konuyu sex getirerek konuşmaya başladı. Bana ablasına hiç ihanet edip etmediğimi? Şu an ablası hamile olduğu için sex hayatımızın nasıl olduğu? gibi sorular sormaya başladı . Konuştukça konular açılıyordu ve daha samimi ortam doğuyordu . Ben de onun erkek arkadaşı olup olmadığını soruyor , ve merak ettiği sorulara cevap veriyordum. ama şortumun onundeki kabarıklığı saklayamaz olmuştum baldızım önumu işaret ederek canın çok çekti galiba enişte dedi ? ben de onun önunu işaret ederek sanki sen çok masumsun dedim ve bornozu açarak ıslanmış olan kilotuna elimi değdirerek bu nedir dedim? Baldızım hiç tepki vermeden öylece duruyordu ben elimi kilotunun içine sokarak yavaş yavaş amını okşamaya başladım . Artık amının iyice sulanmıştı ben baştan bornozu ardından süryenini ve kilotunu yavaş yavaş çıkardım ve karşımda sütün gibi bacaklar ve daha yeni kıl çıkmaya başlamış o amı görünce bende artık dayanacak güç kalmamıştı . baldızı kucağıma alarak yatak odasına taşıdım . yanına uzandım ve onu öpmeye başladım her yerini yalıyordum göğüslerini, bacaklarını ve yavaş yavaş o bal kutusun ulaştığımda baldızım artık tatlı tatlı kasılmaya başladı ilk orgazma ulaşmıştı başımı tutarak sıkıca bacaklarının arasın bastırıyor ben de yalamaya devam ediyordum son birkaç kasılmadan sonra başımı tutup kaldırdı ve dudağıma bir öpücük kondurarak teşekür etti ve bornozu üstüne cekerek kapattı kendini.Yüzü kıpkırmızıydı hala utandığı belliydi. Yanına uzandım ona sarılarak utanmaması gerektiğini söylediğimde ablasının yuzüne nasıl bakacağını sayıklıyordu ben de şakayla karışık hadi sen rahatladın beni de rahatlat dedim sıra sende diyince irkildi. Gözlerini açtı yüzüme baktı ne yapacağını bilmiyordu ben de elini tutup sikimin üzerine götürdüm ve okşamasını söyledim yavaş yavaş okşamaya başladı sikim dim dik olmuştu şortu zorluyordu şortu çıkartmasını söyledim yavaş yavaş şortumu çıkarttı ve elini yine sikime getirdi ve sıkmaya başladı artık sikimin tüm damarları çıkmıştı . Baldızım kulağıma daha önce hiç bir erkeği çıplak görmediğini hiç ilişkisi olmadığını bakire olduğunu söylüyordu ve hala gözünü açıp sikime bakmıyordu. Ben de onun bekaretine dokunmıyacağımı ama istediği gibi bakması gerektiğini söyleyerek cesaret veriyordum. eliyle hala sikimi sıkı sıkı tutuyordu gözünü açtı o şaşkın bakışları ile sikime baktı ve ne yapmalıyım dedi ben de onu yavaş yavaş yala dedim . Eğildi ve dondurma yalar gibi onu yalamaya başladı giderek daha iyi yalıyordu ben de dayanacak güç kalmamıştı ağızın boşalınca ne olduğunun şaşkınlığında ona spermleri yutmasını söyledim o da son damlasına kadar hepsini yuttu . Bir birimize sarılarak uzandık ama ben hala doyuma ulaşmamıştım biraz sonra onu tekrara okşamaya başlayınca o da karşılık vermeye başladı benimki yine kalkmıştı ben de onu uyarmaya başlayınca o da kendisini bana bıraktı . ben sırt ustü yatarak onu kucağıma oturttum ve elimle uyarmaya devam ettim artık o gelmek üzereydi sikimi arkasına dayayarak deliği zorlamaya başladım ama girmiyordu . Kalktım krem aldım ve onu önüme domaltarak arkadan yavaş yavaş zorlamaya başladım canını yakarak korkutmak da istemiyordum. Ben yine sırt üstü yatarak sikimi ve onun arkasını kremleyerek kendisinin üzerine istediği gibi oturmasını söyledim. Ben de bu arada onu uyarmaya devam ediyordum o da sikimin üstüne yavaş yavaş oturuyordu başı girince canı yandı ve öylece bir süre hiç kımıldamadan üzerinde durdu biraz sonra tekrar oturmaya başladı yavaş yavaş benimki o dar tünelde ilerliyordu . Artık taşaklarıma kalçaları değmişti acı bir çığlık attı ve bir süre daha hareketsik kaldı üstünde ben de bu arada uyarmaya devam ediyordum daha fazla dayanamıyacaktım patlamak üzereydim o da artık rahat rahat oturup kalkıyordu sikimin üstünde zevk almaya başlamıştı ve içine patladım o da kasılmaya başlamıştı ve hep beraber doruğa ulaşarak üzerime yığıldı öylece . Sikimi bir süre içinde öylece tuttu canını yanmasının yanı sıra zevk aldığı da beliydi dudağımdan öptü ve çok güzel olduğunu söyledi. Sevinmiştim ilk ilişkisinden zevk aldığını söylemesi bana gelecek için ümit vermişti. Öylece uyuya kalmışız sabah kalktığımda ben hala çıplak yatakta yatıyordum baldız duşunu almış kahvaltı hazırlamış mutfaktaydı . Ben işimi o gün halletmiştim baldız da okul işini halletmişti ama bir birimize 1 gece daha ayırmaya karar verdik ve o gece de köye dönmedik .Bu şekilde ilişkimiz 6 ay sürdü daha sonra baldız bana bekaretini de verdi

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Yengemle Sex Hikayemiz

Bizim ailedekiler ara sıra birlikte kahvaltı yaparlar. Bazen yengemlerde, bazen anneannemlerde, bazense bizde toplanırız. Bir gün yengem bizi kahvaltıya davet etmişti bizde tamam gelelim dedik. Yengem 1.63 boylarında buğday tenli, ela gözlü, kumral saçlı, orta yaşlarda olmasına rağmen çok sexydir. Bu yüzden ben eskiden beri yengemi izleyip 31 çekerim. Her neyse onlara kahvaltıya gittiğimizde yine o evde giydiği gecelik tarzı elbise vardı; bu elbise omuzlarından askılı, göğüs dekolteli, dizin yarım karış üstünde olan tek parça bir şeydi ve yengem bu elbiseyi giyince içine sutyen takmazdı, göğüsleri tamamen belli olurdu bu da beni çıldırtırdı. Ben onu görünce içimden bir ah çektim. Neyse içeri geçtik yengemin sofra kurmasını bekliyoruz, mutfağa gidip geliyo, ara sıra eğilip dolaplardan bir şeyler alıyo bende bu sırada göz ucuyla onu kesiyorum arkadan bacaklarını gördükçe benimki hemen kalkmaya başladı. Sonra yengem sofrayı kurdu, yemeği yemeye başladık tabi ben bazen de onun göğüslerine bakıyordum ki bu sırada baktığımı fark etti herhalde ve yüzüme baktı, bende ona baktım ve hiç ses çıkarmadım. Yemeğimizi yedik, yengem sofrayı kaldırdı, sonra bulaşıkları yıkamak için mutfağa gitti. Ve birden bana seslendi; kapının önündeki su şişesini getirir misin? Diye. Bende tamam dedim, şişeyi götürdüm ve yengem; sofrada sen bana mı bakıyordun öyle dedi. Bende yoo hayır falan desem de yüzümün kızardığından anladı. Sonra yenge çok özür dilerim yaa bir an dayanamadım çok güzeldi diye baktım dedim. O da hımm, tabi gençlik çağındasın olur böyle şeyler, ama bir daha böyle ulu orta bakma dedi. Bende tamam yengecim dedim ve kendi evime gittim. Sonra lan salak mısın, nesin az daha boku yiyodun ya kızıp dayıma falan söyleseydi bitmiştim falan diye homurdandım kendi kendime. Ama sonra yaa o kadına bakmıcam da kime bakıcam dedim ve bi porno film açıp, onu düşünerek 31 çektim. Başka bir gün onların evinde kimse olmadığını öğrendim; tabi akrabalarla aynı apartmanda oturduğumuz için kimsenin kapısı kilitli olmaz ve anahtar üzerinde olurdu ve bende onların evine girip yatak odasına yöneldim, bütün dolaplara baktım yengemin çamaşırlarını bulmak için, sonrada buldum bir tanesinde, o güzel kırmızı külotları, siyah sutyenleri, külotlu çorapları… Mis gibi kokuyorlardı. Aldım kokladım ve hayallere daldım. Sonra siyah bi sutyen ve beyaz bir kilotu alıp tuvalete gittim. Benimkini çıkardım ve kilotu aletime sürmeye başladım. 10 saniye içinde kazık gibi oldu aletimin kafasını kilotun tam ağ yerine sürttükçe gözlerim kapanıp açılıyordu bi yandan da sutyeni koklayıp dilimle yalıyodum. Sonra işimi bitirdim ve sutyenle kilotu yerine koyarken bi kapı tıkırtısı duydum. Dedim eyvah boku yedim. Sonra yengem geldi yatak odasına; ne yapıyorsun sen burda lan dedi. Ahh yenge ne söylersen haklısın ama napıyım dayanamıyorum sana hep hayallerimdesin, bitiriyorsun beni, o bacakların, o göğüslerin eriyip bitiyorum sana yenge… Dedim. O da biraz düşündükten sonra tamam o zaman ikimize de bi iyilik yapıcam, seninle beraber olucam ama bu sadece ikimizin arasında kalıcak tamam mı? Diye bi soru sordu bende hemen kafa salladım. Hadi bakalım başla yengeni soymaya dedi. Bende üstündeki bluzu çıkardım ve içinde beyaz bi sutyen vardı. Yengeme benim elimdeki kendi sutyenini görünce ona ne yaptın bakalım dedi, kokladım ve yaladım dedim. O da hadi gel bakalım asıl bunları yala dedi ve o taş gibi kocaman göğüslerini yalamaya başladım, uçları dimdik oldu onu da adeta emiyordum… Sonra altındaki kot pantolonu çıkardım içinde de beyaz külot vardı, peki külotumu naptın dedi, ona da yarrağımı sürttüm dedim, ee hadi o zaman ne duruyosun gel şimdi gerçeğine sürt dedi. Bende o hemen olmaz sen gel önce benimkini kaldır bakalım dedim. O da tamam aşkım dedi ve elini sikime attı, tutup okşuyordu. Bende hadi bide azına al bakalım dedim. O da diliyle yalamaya başladı, şeker gibi yalıyordu benim gözlerim kaymıştı artık ve sonra hepsini azına aldı, dişleriyle gıdıklıyordu. Hadi bakalım biraz da içime gir kocacım dedi yengem, bende tamam karıcım yat bakalım dedim. Sonra yattı ve bende aletimi hizalayıp o ateş gibi yanan amcığın içine girdim ve yengemden ohh diye bi ses geldi sonra hızlıca gidip gelmeye başladım, yengem ufaktan inliyordu. Gerildiğimde hadi kocacım sik beni, ahh, daha fazla, ohh, aşkım, sevgilim, amımı parçala falan diyordu. Bende bunları duydukça daha da sert köklüyordum. Sonra çıkardım aleti arkanı dön bakalım birazda götünün tadına bakayım dedim. O da götümden fazla sikilmedim ama acır falan dedi. Bende tamam işte götten almayı özlemişsindir, acıtmadan yaparım dedim. Ve domaldı bende sikime bi tükürdüm sonra elimle götünü biraz parmaklayıp açtım, sonra benim aletin kafasını soktum içeri ve ayy.. Diye bi ses geldi yengemden ve götünü kastı, aşkım arkadan yapmasan dedi. Bende olmaz amından siktim, götünden sikmeden bırakmam dedim. O da tamam o zaman önce yala bakalım orayı dedi. Bende tamam karıcım sen yeter ki iste dedim ve göt deliğini yalamaya başladım. Dilimi delikten içeri soktukça; ohh diye sesler geliyordu. Bende artık aleti tuttum deliğe birden yükledim, yarısını soktuktan sonra biraz bağırdı ve 3-5 kere gidip geldikten sonra artık daha rahatladı ve yerini zevke bıraktı… Biraz da götünü siktikten sonra karıcım ben boşalcam dedim, o da tamam dedi. Aletimi çıkardım ve amının üzerinde 31 çekmeye başladım, tam amının üstüne boşaldım. Ve yarrağımın son kalkık halini o muhteşem amcığa sürttüm ve yengemin dudağına bir öpücük kondurup, seni seviyorum dedim.. O da bende seni diyip ne zaman istersen beni sikebilirsin kocacım dedi…

Kuzenimle Sex Hikayemiz

Öncelikle bu yazdiklarim tamamen gercek ve alinti degildir. ben mehmet suan almanyada yasiyorum 183 boyunda karsimdakini etkileyecek kadarda yakisikliyim yani öyle diyorlar. Neyse hikayeme geceyim bundan bes yil önceydi ben o zaman türkiyede kaliyordum yaz tatiliydi üniversiteyi yeni bitirmistim kuzenimde yildiz tatil icin türkiyeye gelmisti 12 yil olmustu onu görmeyeli ve acayip güzel ve sexy di aksam olmustu misafirler gelip gidiyordular bende dama cikip bir sigara icmek istedim sigarami icerken bi de baktim kuzenim geldi yanima oturdu ne yapiyorsun burada dedi hic sigara iciyorum bana da bi tane ver beraber icelim dedi uzattim sigarasini yaktim üzerinde bolca bir etek vardi bide beyaz bir gömlek neyese biraz konustuk bana hic kiz arkadasin varmi dedi bende yok dedim nasil olur senin gibi birini nasil bos biraktilar burdaki kizlar filan dedi bende omadi iste ama almanyada olsaydin seni birakmazlardi biraz konustuk ve etegini iyice yukari kaldirmis böyle daha rahat ediyorum ikide bir ayagima dolaniyor dedi acayip güzel bacak lari vardi bende onlara bakarken o dana beni izliyordu cok güzel olmusssun görmeyeli dedim tsk. etti benim ufaklikta kalmisti tabi o yuvarlak bacaklari görünce dayanamadim birden bizimki istersendokuna bilirsin bacaklarima dedi ben bir an durdum sasirdim biraz oksadim bacaklarini gercekten cok güzellerdi birden bana bir sigara daha ver dedi uzattim o nu degil baska yokmu bunun tati güzel degil dedi bende anlamamazliktan geldim baska yok dedim elini sikime atti bune peki dedi hemen dudaklarina yapistim deli gibi öpüyordu bende sikimi cikardim zaten onda ettek oldu icin etegini kaldirdim bi e göreyim siyah bir tanga giymis ami sulanmisti 69 pozisyonunda ben onun amini yalamaya basladi o da benimkini koparir casina sakso cekiyordu. artik dayanamiyorum dedi sok bana bu alleti bende 20 ligi amina dayadim birden bakiremisin dedim o na bos ver sok senin olsun kizligim dedi olmaz dedim yapmassan bagiririm filan dedi bende o key madem böyle elimele agzini kapattim birde kökledim elimi koparmak üzereydi . 15 20 dakika amina pompaladim bide baktim kan filan gelmiyor vay oruspu kime siktirdin dedim o da bos ver sen devam et. tam bosalacaktimki cikartip agzina verdim benimkini agzindan cikarmadi bütün minelerimi yutup emdi bizde asagiya gittik aksam damda uyuyacaklardi bende rahat olsunlardiye asagida uyudum saat3 gibi gene geldi yanima ben uyumamistim daha seni istiyorum daha o gece götüne birde amina bosladim sabaha karsi yukari cikti sabah kahvaltisinda götünün üzerine oturamiyordu annem neyin var rahat degilmisin dedi yok iyim bana bakip güldü. Bidahaki hikayemde onu almanyada nasil siktigimi yazacam size haydi saglicakla kalin .

Dayımın Kızını Siktim

Slm sex hikayeleri okuyucularım benim hikayem gercek ister inan ister inanmayın size dayımın kızını nasıl siktigimi anlatacam benim ismim mehmet esmer tenliyim 1.70 boyunda 60 70 kiloyum 18 dayımın kızı adı nurgül 16 17 yaslarında onunla aramız iyidir her zaman sakalasırdır arada bende ona sürtünürdüm bir gün ailemiz sehir dısına dügüne gittiler bende isyerimden izin alamadıgım icin gidemedim aksam eve geldim dayımın kızı evde sordum sen neden gitmedin diye dedi bende gitmek istemedim onlarda itiraz etmediler ve kaldım dedi bende bunu fırsat bilerek is yerimi arayıp rahatsız oldugumu gelemeyecegimi söyledim ve dayımın kızıyla basbasa kaldık yine sakalasmaya basladık ben onun üzerine oturarak gıdıklamaya basladım ve benim 20 cm lik uyanmaya basladı buda farkına vardı ve kacmaya basladı bende kacmasın diye sıkıca sarıldım bırakdemeye kıvranmaya basladı ben ona dedim seni istiyorum sikmek istiyorum seni dedim hayır olmaz ben kızım dedi bende bisey olmaz kızlıgına karısmam götünü sikerimdedi yok olmaz falan demey basladı bende zorlada olsa sikecem seni baska caresiyok diyerek soymaya basladım bende soyundum ve memeleri daha yeni cıkmaya baslamıs hemen azgıma aldım memeleri öpmeye ısırmaya basladım biraz öptükten sonra oda kıvama geldi oda karsılık vermeye basladı sevismeye basladık belli oda istiyordu fazla uzatmayayım hemen cevirdim bunu masada krem vardı aldım götüne sürdüm sikimin kafasını dayadım az itti geri cekildi acıgı dedim dur birazdan zevk alacaksın dedim sıkıca sarılıp birden bastımdım götüne tamamı girmisti aglamaya basladı biraz icinde bekledim ve yavas yavas git gel yapmaya basladım buda zevke gelmey basladı sik beni erkegim kocacım diyordu her sikbeni dediginde daha sert vuruyordum ve sonuda ilk postamı götünün derinliklerinde bosaldım bana uzan sana bi süprizim var gözünü kapa dedi kapadım birdem sikim üstüne oturdu güzüme actıgımda sikime amcıgına almıs oturup kalkıyor ne yaptın dedim olsun senin olsun herseyİm artık senin karınım dedi birazda amından siktirten sonra onun titredigini his ettim ve bosaldı cok gecmeden bende azına bosaldım ve o gün aksama kadar sikistik artık bize her geldiginde elliyorum fırsat buldukcada o güzel amın ve götünü sikiyorum hikayemi okudugunuz icin tesekür ederim benimle sevismek amını siktimek isteyen kızlar dul evli ciftler varsa adresim bana ulasmanız yerli